2012 m. lapkričio 11 d., sekmadienis

Knygos..


Sveiki :)
Greitai prabėgo savaitgalis. Bent jau man atrodo, kad aš TIKRAI nieko nenuveikiau.. Buvau koncerte Alsėdžiuose, bet kas čia tokio? Nieko.
 Šone - mano naujų akinukų nuotrauka :). Ir kiek esu pastebėjusi, šiam blog'ui nuotraukų esu paruošusi į priekį laabai daug!
 Mano naujos idėjos..
Vis nenustoju galvoti apie knygą.. Turiu jau užsukus mintį apie "Juodą džiazą", bent jau man ji patinka :). Gal ir, galvoju, visai neblogai būtų tapti jauniausia rašytoja :D. Bet kaži.. Gal kas parašė kokių 300 puslapių knygą 10 metų? Abejoju..
 Taip pat netikėtai gavosi nauja mintis apie dar vieną knygą! Bet šį sykį pabūsiu ragana ir nesakysiu!
 Vis dėl to, knygą pradėsiu tuoj pat, nieko nelauksiu. Neduok, koldūnai, kad užmirščiau tai, apie ką šiuo metu svajoju.. Bet taip ir būna ;). Tik dar neapsisprendžiau, ar reikės kreiptis į lietuvių kalbos mokytoją. Gal ir nelabai šaunu, užkrauti kitą žmogų darbais.. Kadangi, teks daug, daug taisyti :D. Taigi, tai lieka ateičiai :}.
 Ir vėl, 100 procentų kiti įrašai, bus penktadienį. Man labai patinka, kad vistiek apsilankote, ir palaukiate. Galiu pasakyti : mėgstu pažiūrėti į lankomumo diagramą, nes jau ji mane stebina!
Per dienas, jūsų pasiilgsiu!





Rasa

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą